Attans....



Åå jag önskar att det hade filmats i förrgår när jag red. Det gick så himla bra! Nu menar jag inte att hon gick som värsta dressyrhästen men hon tog kontakt med bettet nästan med en gång och trampade på. Det händer SÅ sällan att det bara är att "rida i väg" på henne och hon jobbar i stort sett av sig själv haha. Så därför red jag bara väldigt kort och i går red jag inte alls pga vädret. Red inte i dag heller eftersom att jag kom hem först vid 22:30 och i morgon kan jag inte rida heller!! :( Eller, inte min häst i alla fall. I stället måste jag rida mammas häst eftersom att en annan tjej ska få rida min häst. Aja... hoppas att det kommer gå lika bra på söndag. För då SKA jag rida! ( om inte det är 15-)


Kommentarer



Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0