Dag 2 - Min största rädsla inom hästsporten

Dag 1 - Min första häst
Dag 2 - Min största rädsla inom hästsporten
Min största rädls inom hästsporten är ganska oklar för jag vet faktist inte. Det värsta som skulle kunna hända är ju att både jag och hästen gör oss illa men jag är aldrig rädd för det. Utan i stället säger jag nog höjder. Haha, jag har blivit en riktig fegis under de senaste åren. För ett tag sedan hoppade jag för första gången på evigheter ( för att jag har aldrig möjlighet till hinder i vanliga fall) hindret var på ca 70cm och det var nära att jag vägrade försöka för att höjden såg så skrämmande ut. Dock så gick det jätte bra och jag är glad att jag vågade. Mitt personliga rekord är 1 m ungefär och hur jag har tagit mig över den höjden fattar jag inte själv. I för sig var jag yngre då. Kankse redan börjar bli gammal? :S

på trygga gammla Matilda var jag aldrig rädd;)


Dag 3 - Hur började mitt häst intresse
Dag 4 - Det här finns i min rykt låda
Dag 5 - Det här äter min häst varje dag
Dag 6 - Min favorit grej i stallet
Dag 7 - Min hästs vardags outfit
Dag 8 - Mitt bästa häst minne
Dag 9 - Mina drömmar
Dag 10 - En bild på stallet
Dag 11 - Det här saknar jag
Dag 12 - En nytagen bild och 5 punkter som beskriver din häst
Dag 13 - Varför får ridning dig att må bra
Dag 14 - Något du och din häst är stolt över som ni har gjort!

Kommentarer



Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0