Dag 3 - Hur började mitt hästintresse.

Oj.. hur började mitt hästintresse? Man kan säga att det började så fort jag föddes. Haha nej men det har alltid varit självklart för mig att gilla hästar eftersom att min mamma och min moster har haft häst sedan vi var små. Jag och Elin fick våran första shettis när vi var två år av våran morfar.  Shettisen hette Champis och var en treårig hingst HAHA. Men han var dock alltid väldigt snäll och jag har väldigt goa minnen av honom. Tyvärr fick han fång och var tvungen att somna in i en alldeles för tidig ålder på bara 13 år. Jag minns den dagen så väl när veterinäen skulle komma. Jag fattade värkligen inte vad som skulle ske tills det bara var en liten stund kvar. Då fick jag hjärtklappning och började storböla och sprang ut till honom och kramade om honom in i det sista (usch snart kommer tårarna) Ok, nu har jag kommit bort från ämnet haha.
Men som sagt, hästintresset har funnits från dag 1 :)



Dag 4 - Det här finns i min rykt låda
Dag 5 - Det här äter min häst varje dag
Dag 6 - Min favorit grej i stallet
Dag 7 - Min hästs vardags outfit
Dag 8 - Mitt bästa häst minne
Dag 9 - Mina drömmar
Dag 10 - En bild på stallet
Dag 11 - Det här saknar jag
Dag 12 - En nytagen bild och 5 punkter som beskriver din häst
Dag 13 - Varför får ridning dig att må bra
Dag 14 - Något du och din häst är stolt över som ni har gjort!

Kommentarer
Skrivet av: Lovisa

Så sööööta! :)

Ni får komma förbi och fika någon dag! :D

Svar: Ååå ja det måste vi göra!! :D
timmarnaistallet.blogg.se

2012-12-06 @ 12:50:23
URL: http://www.lollosbakverk.blogg.se



Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0