Dag 4 - Det här fins i min ryktlåda

Dag 4 - Det här finns i min rykt låda

Okej, det jag har i min ryktlåda är två vanliga borstar, en hovkrats, en mankam, en svansborste, en piggborse och en madice brush borste och That's it! Jag använder i stort sett bara tre utav sakerna i min låda och det är en utav ryktborstarna, svansborsten och madice brush borsten. Resten som jag använder tar jag som ligger närmast till hands. hehe. Pälsglans och godis som alltid är nödvändigt tar jag från den gemensama korgen som vi har i stallat Fast godiset ligger inte där utan i sadelkammaren. haha jag är krånglig..
 



Jag försökte ta bilder på ryktlådan men de blevhelt oanvändbara så därför får ni se föärska bilder på hästarna. Otto har det tufft med två brunstiga damer. Lasse äter som vanligt och Polka diggar sin nya lugg.

Dag 5 - Det här äter min häst varje dag
Dag 6 - Min favorit grej i stallet
Dag 7 - Min hästs vardags outfit
Dag 8 - Mitt bästa häst minne
Dag 9 - Mina drömmar
Dag 10 - En bild på stallet
Dag 11 - Det här saknar jag
Dag 12 - En nytagen bild och 5 punkter som beskriver din häst
Dag 13 - Varför får ridning dig att må bra
Dag 14 - Något du och din häst är stolt över som ni har gjort!

Kommentarer



Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0