Dag 5 - Det här äter min häst varje dag

 
Dag 5 - Det här äter min häst varje dag

Morgon: 5dl korn kross och hö ensilage
Kväll: 5dl korn kross, 4dl betfor + mineraler, b vitamin och glucos amin och så klart hö ensilage.
Sammanlagt om man räknar med morgon och kväll och det hon får under dagen så får hon kanske 10-12kg hö om dagen, vi har inte det exakta måttet men där omkring. Förut fick de mat fyra gånger om dagen men nu har vi börjat hänga ut fullproppade hönät med mat i som de kan stå och tugga på under hela dagen. Det är jätte smidigt! ;)



Dag 6 - Min favorit grej i stallet

Dag 7 - Min hästs vardags outfit

Dag 8 - Mitt bästa häst minne

Dag 9 - Mina drömmar

Dag 10 - En bild på stallet

Dag 11 - Det här saknar jag

Dag 12 - En nytagen bild och 5 punkter som beskriver din häst

Dag 13 - Varför får ridning dig att må bra

Dag 14 - Något du och din häst är stolt över som ni har gjort!

Kommentarer



Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0