Dag 6 - Min favorit sak i stallet.

 
Dag 6 - Min favorit sak i stallet

Oj.. svår fråga. Antingen så är pälsglanset eftersom att de löser alla besvär med tovor i svansen^^ Eller... om jag får välja en sak som jag tycker än snyggt så är det mina vita benskydd från horze. Men det kan jag så klart klara mig utan men jag älskar värkligen färgade benskydd. Tycker att det är jätte snyggt! ;)



Dag 7 - Min hästs vardags outfit

Dag 8 - Mitt bästa häst minne

Dag 9 - Mina drömmar

Dag 10 - En bild på stallet

Dag 11 - Det här saknar jag

Dag 12 - En nytagen bild och 5 punkter som beskriver din häst

Dag 13 - Varför får ridning dig att må bra

Kommentarer



Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0