Dag 8 - Min hästs vardags outfit


Dag 8 - Min häst vardags outfit

Okej förlåt men jag fotar aldrig vardagsoutfiten och det senaste har det varit för mörkt för att fota. Det jag brukar ha när jag rider är ett exempel på bilden. Marinblååt chabrack med vinröd kant, röda stigbyglar och vita benskydd. Nu på vintern har ag även lila boots.
Jag själv brukar inte vara så noga med klädvalet hehe.




Dag 9 - Mitt bästa hästminne

Dag 10 - En bild på stallet


Dag 11 - Det här saknar jag

Dag 12 - En nytagen bild och 5 punkter som beskriver din häst

Dag 13 - Varför får ridning dig att må bra

Dag 14 - Något du och din häst är stolt över som ni har gjort!

Kommentarer



Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0