Det snöar :D



Haha Lasse var på lite bushumör när han kom ut idag. Först sprang han in ihagen och höll på sedan sprang han ut igen och bockade m.m. Sedan beslöt han sig för att det var färdigbusat och gick till maten i stället. Vad annars, Lasse matvrak är nanmet.

Idag red jag Trollan på åkern. Red som jag brukar genom att rida mycket svängar, tempoväxlingar, avsaktningar m.m och försöka få henne med mig. I dag tog det faktist inte så lång tid innan jag fick henne till arbete så jag red inte så länge. Haha så jag är nöjd med dagens pass!

Kommentarer
Skrivet av: Amanda

Haha Lasse är så söt! Ser ut som om att han är en riktig liten bushäst ;)
// Amanda

Svar: Haha han är en riktig liten buse också, man blir aldrig förvånad när det gäller honom :)
timmarnaistallet.blogg.se

2012-12-04 @ 18:54:23
URL: http://tidenistallet.blogg.se



Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0