Så mycket bättre...

Idag när vi red så fick jag äntligen chansen att prova dom nya ridskorna. Och det var så mycket bättre och skönare. Vilket är förståligt eftersom jag ridit i gummistövlar ett tag nu. Men dom var så sköna och bekväma så. :)
När vi väl komit ut så börjar det såklart att regna. Vi red nu ikväll. Har nästan precis kommit hem. Men regnet var först väldigt smått och fint. Men efter ett tag blev det lite värre. Men endå inte så hemskt. Det var skönt att få komma ut i den friska luften efter att ha ätit så mycket som jag åt till mat. Det var klyftpotatis och kotletter. Mumma! ;) Så det var skönt att få komma ut efter det. :):P

Inatt får hästarna gå i vinter hagen. Tänkte jag skulle rida ut Monne en kortis imorgon. Bara så att han får röra på sig. Så kände att det inte var någon idé att gå ner med dom till sommarhagen igen. Då blir det bara mer promenerande imorgon.^^

Regnigt!

Kommentarer



Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0