Äntligen!

Igår var, eller nej, i tisdags så var hovslagaren här. Så hästarna har fin fina hovar nu. :) Fina och korta.

Jag nämde i ett inlägg att Masters öga var alldeles geggigt och äckligt. Men jag tog på han ett helflugskydd och bara någon dag efter det så kollade jag hans öga och det var fint! Så det var antaligen bara det att flugorna hade vart på det. Så nu är han prima.
När jag rider ut nu på sommaren så är det alltid skönt att ha ett, hm, glömt av vad et heter, men en sådan man har över öronen på hästarna. Master har en sådan i en väldigt fin blå färg. För han bara håller på och viftar på huvudet utan den. Flugorna stör honom verkligen då. Och det stör mig att han stannar till eller går och skakar till på huvudet hela tiden. Men jag kan inte hitta den. Så jag får väl stå ut ett tag till antar jag...aja.^^


Kommentarer
Skrivet av: Elin

hahaha såg inte att du också skrev "äntligen" på rubriken ^^

2012-06-02 @ 00:13:23
URL: http://timmarnaistallet.blogg.se/



Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0