jaaa....

är lite iriterad på att aldrig vårat paket kommer, det är typ en och en halv vecka sedan vi beställde. igår när vi red hade jag Albion sadlen och min fårskinnspadd. den blev så skön att rida i och det gick riktigt bra också. vi red i "paddocken" som finns på berget. och Polka var med för en gångsskull och lyssnade. det var lite extra kul att det gick så bra för att två av våra mostrar var där också.
idag så tog jag min sadel igen, men jag byte schabrak och satte ditt fårskinspadden. kanske kan lägga upp en bild i morgon när vi ska rida. svart schabrak med lite guldig kannt tycker jag Polka passar bra i eftersom hon nästan har sådan färg själv ;)
har inga nya bilder så får bli en gammal
kanske blir nya bilder i morgon
pöss å hej!!!

Kommentarer



Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0