min häst

nu ska jag berätta om min ponny. hon heter Polka och är ett connemarasto, tr det eller ej men hon blir 26 år i maj. men det är inte ofta som det blir några lungna ridturer. det är ofta som hon är uppe i luften och på två ben, föesöker stiga i galoppen. Men på banan är hon världens drömhäst.hon vill vara till lags och inte göra fel. Blir jag arg på henne blir hon väldigt stressad.
Jag vet att hon har haft några föl så om det är någon som vet någon ponny med namnet "köhls" så kan Polka vara mor till den hästen ;)
jo en sak hon är triengelmärkt så jag kan ju inte tävla med henne och det är synd för vi hade vunnit ^^) det sägs att hon hade spatförändringar i benen när hon var 5 år så då triangelmärket fodervärldarna henne. (hon var med i SM när hon var 4 år)

Här är en bild på mig och polka från i vintras

Kommentarer



Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0