Ponnyn min

Det var roligt att rida idag. Visserligen var hon sådär jobbig i munnen som hon kan vara ibland, men jag struntade i det. Det blev några riktigt schyst galoppfattning ;) vi hoppade lite också. Det gick också bra. Måste ta kort med kameran nästa gång vi rider i hagen. Det blir inge bra med mobilen. Visserligen är det lite surt i marken än men tar man det lugnt funkar det. Jag älskar mina nya ridbyxor, dom är jättesköna att rida i. Det som är minus är att dom är lite lösare över låren och är lite för långa. Så är det om man är för kort ;)
Hade backontrack på bakbenen så att hon inte ska råka göra något så att hon blir dålig i dom igen.
Nu ska vi snart äta sen ska jag ta min mycket mer goda fejkade ben and Jerry glass :D




Som sakt det blir inte några bra bilder med mobilen.



Tycker det syns där hur hon stretar emot


Kommentarer



Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0