Presentation av bloggare 2

Hej! Dags för mig att presentera vem jag är, bloggare nr två! Det är sjukt kul att få blogga på en hästblogg som endast handlar om hästar!:D För som ni förmodligen redan har förståt är vi tre tjejer som har hästar som hobby. Jag heter Lina och har ett halvblod sto som kallas Trollan. Hennes riktiga namn är Trollpacka (snyggare namn får man ju leta efter;)...) Trollan har jag känt i hela mitt 17 åriga liv men hon blev min först för 5 årsedan. I dag är hon 22år, en riktig gammal tant helt enkelt. Men hon rids i stort sett varje dag och hälsan är det inget fel på. Det blir mycket rindade i skogen men även dressyr och hoppning när möjligheten finns. Har nämligen ingen paddock hemma ;/
Här är en bild på oss två som min syrra tog för ca 2veckorsedan:


Trollan älskar att hoppa och blir som en raket så fort ett hinder är i vägen, jag får knappt stopp på henne. Det fins som sagt mycket att lära ;) hehe...

Ja, det var allt för mig den här gången. Det ska bli kul att få komma igång på riktit, det här är ju bara början!

SES!

// LINA


Kommentarer



Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0