Presentation av bloggare nr 3

Hej! Jag är då bloggare nr 3. Jag heter Rebecka. Jag har en gammal och nu menar jag gammal new forest på 29 år. Han fyller 29 i juni. Han har jag känt i hela mitt liv. Min mamma har haft honom sen han var ungefär 11 månader. Så han är verkligen en del av familjen. (Familjen hade inte vart densamma utan honom). Han är en riktig buffel som inte låter någon stå ivägen för honom. Om någon står ivägen för honom så riktigt går han över en. Han gillar ingen under en meter. Så är man inte längre än så, så är man inget att ha att göra med enligt honom. Då blir han bara tjurig och ger ingen respekt till den. Han har även hosta och har haft det i många år. Men ju mer motion han får ju mindre hosta har han. 
Vi alla älskar honom så.♥ 

Jag rider även en travare vid namn Master. Han är 27 år. Det är mest min mamma som rider på honom eftersom att jag är den enda som rider ponnyn. Men nu har jag fått rida bägge hästarna och hållit igång dom själv sedan tidigt i våras. Master är nog den vänligaste häst jag någonsin mött. Han sticker inte iväg när man håller honom. Inte ens när han är på bushumör. Han har lite mer respekt för en. Han är helt klart en liten ängel att ha att göra med.♥
 
Jag är den utav oss som kanske kan ses som en ganska så tråkig ryttare. Jag hoppar inte och inte heller håller jag på med dressyr. Det enda jag gör är att rida uteritter med mina gammla hästar. Dock älskar jag verkligen att rida i skogen. Älskar att sitta och titta omkring och bara njuta utav att få vara ute. Så jag kommer nog vara den som mest pratar om olika saker som händer när jag rider ut och lite utav hur det går med mina hästars hälsa och så vidare.

Min älskling Monne (monamie är hans riktiga namn) :)

Bye bye///R<3

Kommentarer



Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0