Provridning

Idag så har vi vart och provridit en häst. Han var väldigt söt och rolig att pyssla med i stallet. Jag gillade även färgen på honom. Men han var för liten och för tunn för min smak. När han travade såg det väldigt konstigt ut och kändes konstigt. Jag tror inte vi kommer att provrida honom igen. Det var ändå kul att åka och kolla på honom. Fast jag tror inte att dom kommer få 42 tusen för honom. Bra erfarenheter att kolla på många hästar innan man köper någon. Jag har också ridit Polka idag och det gick helt OK, hon var ganska pigg men inte överdrivet pigg.
Nu ska jag snart äta och kolla vidare på hästnet
En bild på hästen och mig


Kommentarer



Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0