ridit i dag med tjejen

japp, idag har jag ridit med lina och en tjej som vi känner. polka har stått den här veckan för hon var inte riktigt fräch i bakbenet. hon var ganska lugn och fin, men vi skrittade ju mest så det är väl inte så konstigt ^^. väntar på att chapsen som vi beställde ska komma. för övrigt i dag så är åkrarna sådda. hoppas det blir fint väder så det växer lite.
den stora fuxen är mammas häst ;) och lilla lasse är med också. mamma gick med idag med mira (våran hund) och lasse, vi vill inte lämna honom själv när vi inte har hästarna hemme och det skulle inte förvånna mig om han fick fång för att han inte rör på sig något. appropå fång så drömde jag att polka fick fång och vi var tvungna att avliva henne. hemskt! för jag vet att vi kanske måste göra det snart om hon blir halt på riktigt. hemskt men sant :( men man ska inte tänka på det nu när hon är frisk fast åldern. kommer bli svårt när den dagen kommer. men det kan dröja flera år också (hoppas det).

nu ska jag äta och kolla på big brother

bild från dagen idag

Kommentarer



Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0