Borde sova nu!

Okej kl är 23:40 ungefär och jag ska upp i morgon 05:30 för att det är skola (tummen ner) så jag borde verkligen sova nu.

För ett tag sen klippte jag stubbman på Otto. Jag och lina var lite rastlösa en kväll. Egentligen tycker jag han passar i det men jag gillar faktiskt när manen är längre för med stubbman kan man inte göra knoppar. Okej inte för att jag gör det särskilt ofta men ändå. Manen ska få växa ut i alla fall. Om jag känner mig själv rätt så kommer han att ha stubbman igen någon gång bara för att jag rycker det är kul att klippa manar ^^
Gud vad jag svamlar osammanhängande saker!!! Men det blir så när man är trött och inte kan sova.

Bilden är från 4 november när vi klippte av manen så den har växt lite nu


Kommentarer



Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0