Loretto

Loretto som han egentligen heter men kallas för Otto. han är 7 år och kommer från Lettland. Otto åkte vi och kollade på första gången den 14 juni. och jag kommer ihåg att jag hade svårt att andas när jag red honom, vet ej varför för jag var inte nervös. Men i alla fall, det kändes bra och vi åkte och provred igen och det kändes ännu bättre så den 21 juni var vi och hämtade hem honom och då hade vi redan gjort vet besiktning. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om honom förutom att han utvecklas mer och


Kommentarer
Skrivet av: amanda

Ser riktigt fint ut! :)

Svar: Tack!:D
timmarnaistallet.blogg.se

2012-11-20 @ 20:41:43
URL: http://tidenistallet.blogg.se



Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0