Print bild från söndagens träning i ridhuset



En sak är säker, jag förstår ingenting i movie maker. HUR GÖR MAN? Jag försökte nyss skapa en sevärdig film men det gick inte alls bra. Det blev bar pannkaka av alltihop och tillslut gav jag upp. Jag har i alla fall lärt mig hur man gör en print från filmen (alltid något haha)

Varför jag rider med graman är för att snabbare komma till ridning i stället för att behöva övertala Trollan halva ridpasset att jobba. När hon har graman lyssnar hon snabbare och jag kan i stället fokusera på att få henne mjuk och följsam så bra som möjligt. Hon orkar inte så mycket (inte jag heller för den delen) därför rids hon i en ganska låg form :)

En dag ska jag ta mig tiden och få ihop en film som jag kan lägga upp ;)

Kommentarer



Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0