som sagt

okej, vi får se hur detta går.
som Lina skrev innan så har jag en nya häst ^^ Otto heter han, mer skriver jag inte om det nu det blir i ett senare inlägg. Polka finns fortfarande kvar och har börjats sättas i gång igen efter att hon var lite konstig med sina bakben. hehe kan förklara mer noga om det i ett annat inlägg också.
vi har ju skaffat oss ett videokonto nu så jag ska prova och se hur det blir när man lägger upp en video. 
okej det publicerades visst innan det här inlägget? har inte riktigt koll på hur man gör men jag ska lära mig. kan väl inte vara så svårt?
så istället vissar jag väl en bild på Otto som vi tog för några veckor sedan
 
 
är han inte fin? 
 

Kommentarer
Skrivet av: Lina

Han är så fin!

Svar: taack :D
timmarnaistallet.blogg.se

2012-11-19 @ 19:00:15



Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0