Vill ha!

 


För er som inte viste det så ÄLSKAR jag nya träns! Under de fem åren som jag har ägt Trollan har jag sammlat på mig fyra träns som jag har. Det är alltså inte så att jag är helt köp galen och köper varenda träns jag ser (även om jag skulle villja) men jag älskar att kolla runt på nya träns och kollar vilka jag skulle vilja köpa ;) Just nu har jag två mörkbruna, ett ljusbrunt och ett lila träns.( det svarta tränset på bilden är lånat av Elin)
 Det lila tränset har jag tyvärr pajat tyglarna på när jag försökte klippa bort ett par stroppar :(

Hursom helst, jag har länge kollat efter ett brunt träns som nästan är vinrött i lädret. Jag tror nämligen att Trollan skulle passa grymt bra i det. Men så hittade jag det här tränset på My one! Märket är johon Whitaker och kostar 1199kr. Lite för dyrt för min smak men vist är det snyggt! Vad tror ni, skulle Trollis passa i ett rött träns? ;)



Kommentarer



Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0